بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَلَّوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُم مَّاء غَدَقًاو اگر [مردم] در راه درست پايدارى ورزند قطعا آب گوارايى بديشان نوشانيم (۱۶)
در تابستان 18 تیر 1378 نسل دوم با رهبریت کسانی چون شهید عزت ابراهیم نژاد و محمدی ها به تدارک قیامی برخاستند که دعوی کاذب نظام ولایت مطلقه آخوندیسم را به چالش طلبید. در این قیام نیروی سرکوب نظام ضد جمهوری و ضد اسلامی ولایت مطلقه آخوندیسم ، با افزودن بر شدت سرکوب و سانسور بار دیگر به مردم ایران و جهان اثبات کرد که اهل سازش و باور به حداقل تغییرات نیز نمی باشد.با گذشت 13 سال از این تجربه حماسی نسل دوم جغرافیای سیاسی ما و منطقه در پی خیزش خلقهای مسلمان خاورمیانه ، تلاش برای برون رفت از بن بست دیکتاتورهای نفت فروش را مسئله روز کرده است. و در داخل ایران جنبش سبزی شکل گرفت که با توصیه رهبرانش به امید اصلاح نظام ولایت مطلقه انرژی مضاعف خود را در پیوستن به جنبشهای آزادی خواهانه و سرنگونی طلب در انواع بن بستها قرار داده است. این جنبش بیش از آنکه به تدارک یک حمایت جهانی از خواستهای خود برآید به دنبال لابی گری برای نظام ولایت و بقای آن است. آنها مدعی میراث امامی هستند که خودشان اینک به وسیله میراثداران در حصر و طرفدارانشان در زندان و تحت تجاوز و شکنجه کهریزکها می باشند… رهبران جنبش سبز این حقیقت بدیهی را در گفتار و رفتار سانسور میکنند که این نظام تنها با سرنگونی اصلاح خواهد شد همانطور که نظامهای توتالیتر دیگر در منطقه و جهان دچار این سرنوشت محتوم بوده و هستند. شاید رهبران جنبش سبز که در اشتراک عمل با این نظام طی دوران جنگ و کشتار 67 ،همگام و همکار بوده اند، از فردای سرنگونی و محاسبه مردم در هراس هستند؟ اما آنها میتوانند با اقدام قاطع امروز خود و با قرار گرفتن در کنار مردم گذشته خود را در یک اشتراک عمل با آنها برای سازماندهی دموکراسی از اذهان عمومی پاک کنندإِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللّهِ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السُّوَءَ بِجَهَالَةٍ ثُمَّ يَتُوبُونَ مِن قَرِيبٍ فَأُوْلَئِكَ يَتُوبُ اللّهُ عَلَيْهِمْ وَكَانَ اللّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا.
توبه نزد خداوند تنها براى كسانى است كه از روى نادانى مرتكب گناه مىشوند سپس به زودى توبه مىكنند اينانند كه خدا توبهشان را مىپذيرد و خداوند داناى حكيم است. این آیه و ایات دیگر حکایت از بازگشت عقلانی انسان به اصول آزادی و تجدید پیمان با مردم می باشد. ملت ایران با پشت سرگذاشتن دو تجربه یعنی ولایت مطلقه شاه با کودتای 28 مرداد و ولایت مطلقه آخوندیسم با کودتای 30 خرداد 1360 ، اینک نسلی را در کشاکش این آزمونها پرورش داده است که بدون شک حاکمیت دموکراسی بر اساس جمهوریت را در ایران برکرسی خواهد نشاند. دانشجویان مبارز و همه مردم آگاه در سیزدهمین سالگرد قیام 18 تیر به هوش باشیم که سلطنت و روحانیت با ادا و اطوارهای آزادیخواهانه و ملی گرایانه بار دیگر شبکه مافیائی خود رابازسازی نکنند. قیام توابین بعد از نهضت حسینی و شهادت او و یارانش ، امروزه درس بزرگی برای نیروهای نظامی دارد. این نیروها چنانچه حداقل باور را به اصول ایمانی خود داشته باشند، بدون شک قادر خواهند با یک اقدام سراسری به تدارک یک انتخابات آزاد با حضور نهادهای بین المللی و همه گرایشهای سیاسی اقدام کرده، و ضمن کنار گذاشتن اصل ولایت مطلقه آخوندیسم از حوزه قانون و مدیریت، جمهوریت بر اساس اسلامیت را در کشور مستقر سازند. صلح با مردم و جهان میتواند سرآغاز این چرخش اصولی از دعویات کاذب و جنگ طلبانه باشد. سیزدهمین سالگرد گرامیداشت قیام دانشجوئی با نیمه شعبان یعنی تولد امامی مصادف است که استقرار عدالت جهانی را متعهد شده است. خداوند این نعمت را زمانی عرضه خواهد کرد که مردمان مسلح به ایمانی شده باشند که دیگر ظلم را در هیچ حوزه ای بر نمی تابند. و ظلم ستیزی از اقدامات استراتژیک جوامع انسانی شده باشد. خلع سلاح شدن سیاسی و ایدئولوژیک آخوندیسم از نشانه های بارز آغاز این دوران سرنوشت ساز است.در گرامیداشت نیمه شعبان تولد مهدی موعود و برپاکننده عدل جنبش داشجوئی را در حوزه سازماندهی و انجام مسئولیتهای انقلابی یاری و حمایت کرده و مطمئن باشیم که بدون قیام به استقرار قسط .. یعنی حاکمیت عدل و آزادی منتظر واقعی آن امام نیستیم. ما به درجه ای منتظریم که با حاکمیت جهل و جور ولایت مطلقه در تمامی ابعاد آن مقابله کنیم . امروز جنبش دانشچوئی و تمامی نیروهای مبارز و تلاشگر در راه آزادی از منتظران واقعی هستند و در مقابل نیروهای سرکوبگر و غارتگر و تحریف کننده دین برای غارت دنیا از دشمنان او محسوب میشوند. اما خداوند اراده کرده است مستضعفین را جانشین در زمین سازد .و اراده خدا بر اساس اختیار و عقلی که به انسان داده برای عملی شدن باید به وسیله انسانهای آگاه و باورمند متحقق شود.معلم شهید دکتر علی شریعتی در اثری به همین نام ..( انتظار مکتب اعتراض. منتظران واقعی را چنین تعریف میکند ( می بینیم انتظار یک نوید و عامل خوش بینی تاریخی است ، عامل توجیه وراثت مبارزه،تسلسل تاریخی ، جبر تاریخی ، ایمان به عدالت و پیروزی حقیقت و ایمان و نابودی قطعی ستم و ظلم و پلیدی در سرنوشت انسان،و ایمان به این که تاریخ در زندگی نوع بشر بر روی همین زمین و پیش از مرگ نه در قیامت و پس از مرگ ، به پیروزی ستم دیده گان و نابودی ستمکاران منتهی خواهد شد. ) گرامیداشت سالروز تولد این امام انتقام گیرنده از همه ظالمان، در پیوند ایدئولوژیک با قیام دانشجویانی که اکثریتی از آنها به او باورمند هستند، نوید بخش اضمحلال استبداد ضد جمهوری و ضد اسلامی ولایت مطلقه آخوندیسم است. قیامهای دانشجوئی در کشوری که بیشترین هواخواهان این امام در آن با استبداد دوران مبارزه میکنند، از پشتوانه مردمی در تمامی ابعاد آن برخوردار بوده ، و بدون شک استبداد ولایت را به دنبال استبداد سلطنتی روانه گورستان تاریخ خواهند کرد. منتظران حقیقی امام موعود جنبشهای آزادیخواهانه ای هستند که در نبرد با دو قطب مافیائی استبداد و انحصار و غارت ، یعنی سلطنت و روحانیت ، برای دستیابی به یک حاکمیت مردمی مبتنی بر شورا و قسط لحظه ای درنگ نکرده و به استقرار دموکراسی توحیدی در ایران زمین به عنوان تنها آلترناتیو آزادی و عدالت ایمان کامل دارند.
سلام بر امام موعود مهدی منتظر(ع) سلام بر شهدای راه آزادی
پیش به سوی استقرار دموکرای توحیدی در ایران زمین … نابود باد رژیم ضد جمهوری و ضد اسلامی ولایت مطلقه آخوندیسم
نهضت تشیع علوی ….تیرماه 1391 برابر با جولای 2012 ) . .
…